Jako každý rok touto dobou zveřejňují závodní stáje jména svých pilotů pro nadcházející sezonu. Pojďme si představit některé z nich.
Pro nás Čechy je zásadní, že už víme, kdy a kde uvidíme talentovaného Romana Staňka. Rodák z Valašského Meziříčí se dohodl s veleúspěšnou italskou organizací Prema Racing a bude debutovat ve Formuli Regional European Championship. Patnáctiletý supertalent se loni představil v německé a italské Formuli 4. Pro Staňka se jednalo o první svezení v monopostech, protože dosud závodil v motokárách. V německém mistrovství F4 vyhrál dva závody a získal vysoce ceněný titul nováčka roku. Skvěle si vedl i v Itálii, kde obsadil několik stupňů vítězů včetně vítězství v Imole a celkově mu patřila pátá příčka. Český jezdec si nemohl vybrat pro novou sérii lepší tým. Stáj z Grisignano di Zocco loni Regionální Formuli 3 dominovala, když nasbírala šestnáct vítězství a celkem třináct pole position. Jejich jezdci Frederik Vesti a Enzo Fittipaldii obsadili první dvě místa v konečném hodnocení. Staněk to však bude mít v prestižní stáji hodně složité, neboť jeho týmovými parťáky budou Gianluca Petecof a Arthur Leclerc (mladší bratr Charlese). Jak si český borec povede uvidíme 26. dubna, kdy začíná sezona v Le Castellet.
Nového závodníka představila v Regionální Formuli 3 i nizozemská organizace Fritze Van Amersfoorta. Holanďané vsadili na mladičkého Francouze Pierre-Louise Choveta. Rodák z Avignonu debutoval v monopostech v roce 2017. Objevil se ve francouzské Formuli 4 a hned v premiérové sezoně vyhrál závod v Paul Ricard. Ve stejné sérii jezdil i o rok později a opět se radoval z jednoho vítězství. Sezonu zakončil na šestém místě. Na rok 2019 podepsal smlouvu s italskou stájí RP Motorsport a závodil v sérii EuroFormula Open. Zde se mu ale vůbec nedařilo. Odjel sedm závodů a získal pouhé dva body. Přesto se mu podařilo pro letošní sezonu najít solidního zaměstnavatele. Van Amersfoort loni skončil v Regionální Formuli 3 na čtvrtém místě a letos chce minimálně loňský úspěch zopakovat. Mimochodem právě Nizozemec dal první šanci ve formulích mladičkému Micku Schumacherovi (letos jezdí Formuli 2).
Svou sestavu jezdců pro rok 2020 v šampionátu FIA Formule 3 oznámila i španělská organizace Campos Racing. S týmem ex-pilota F1 bude pokračovat Alessio Deledda. Pětadvacetiletý Ital má zřejmě bohaté sponzory, protože kvůli talentu ho Adrián Campos určitě neangažoval. Po zranění se do týmu vrací Australan Alexander Peroni. Všichni jistě ještě máme v paměti jeho hrůzostrašnou havárii v Itálii jen týden poté, co zahynul ve Spa Anthoine Hubert. Peroni tehdy najel na obrubník, který ho katapultoval do bariéry z pneumatik. Faktem je, že kromě zmíněné havárie na sebe rodák z Tasmánie výrazněji neupozornil.
Před pár dny potvrdila britská závodní stáj Arden, že pro ni v šampionátu Formule Renault Eurocup bude závodit Jackson Walls. Jackson začínal v roce 2018 v australské sérii CAMS Payce Australian Formula Championship s týmem Patrizicorse. Se stejnou stájí pokračoval v tomto šampionátu i loni. Odjel sedmnáct závodů a nasbíral 127 bodů. V celkovém hodnocení skončil na páté příčce. Kromě australských formulí si vyzkoušel i asijskou Formuli 3 a Toyota Racing Series. V novozélandské sérii pokračoval i letos. S monopostem Toyota FT-60 absolvoval patnáct závodů. Jednou vyhrál a jednou zajel pole position. Získal 160 bodů a obsadil desátou pozici. Rok 2019 v Eurocupu se nesl v duchu vzájemného souboje stájí R-eso GP a MP Motorsport. Oba týmy dominovaly a obsadily ve všech podnicích první stupínek. Výjimkou byl jen první závod, který vyhrál Lorenzo Colombo z týmu JD Motorsport. Z titulu se nakonec radoval Australan Oscar Piastri z organizace MP Motorsport (viz můj článek Prema představila nového pilota). Nizozemci také vyhráli hodnocení týmů. Arden sice nezvítězil ani jednou, ale se čtveřicí pilotů Patrik Pasma, Frank Bird, Sebastián Fernandéh a Alex Quinn skončil nejlepší ze zbytku pole a bral bronzovou příčku.
MP Motorsport samozřejmě nezávodí jen ve Formuli Renault Eurocup. Své vozy nasazuje i v šampionátech Formule 4, Formule 3 a Formule 2. A právě ve F2 čerstvě podepsal smlouvu s japonským veteránem Nobuharu Matsušitou. Rodáka z Tokia netřeba blíže představovat. Největších úspěchů dosáhl na domácí scéně v Japonsku. V roce 2012 vyhrál Formula Challenge Japan a o dva roky později japonskou Formuli 3. Následoval přesun do Evropy, konkrétně do série GP2. Se špičkovou organizací ART Grand Prix vyhrál na Hungaroringu a zajel čtyři nejrychlejší kola. V roce 2016 pokračoval v GP2 a díky Hondě se stal vývojovým jezdce týmu McLaren ve Formuli 1. Nizozemské stáji se základnou ve Westmaas se loni ve F2 příliš nedařilo. Nevyhrála jediný závod a z deseti týmů skončila sedmá hned za českou organizací Sauber Junior Team by Charouz. Matsušita se stane stájovým kolegou vycházející brazilské hvězdy Felipe Drugoviche.